60 PÄIVÄÄ AVOIN OSTO

ILMAINEN TOIMITUS YLI 89€ TILAUKSILLE

Kirjaudu sisään

Super Deals – 30-70% alennus

Asiakaspalvelu/Palautukset & reklamaatiot

Palautukset & reklamaatiot

Huhtikuun 2024 aikana KitchenTime vaihtoi omistajaa ja on nyt osa Nordic Nest Groupia. Siksi meillä on nyt kaksi eri yhteystietoa, yksi heille jotka tekivät ostoksia ennen 3.4.2024 ja yksi heille jotka tekivät ostoksia 02.04.2024 jälkeen. Kiitos ymmärryksestäsi!

Teitkö tilauksen ennen 3. huhtikuuta 2024?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostista: [email protected]

Teitkö tilauksen 2. huhtikuuta 2024 jälkeen?

Alla on tietoja siitä, miten voit rekisteröidä palautuksen tai valituksen.

Kaupan peruminen ja palautukset

Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa ne meille 60 päivän kuluessa. Palautusoikeus ei koske esimerkiksi sinetöitynä toimitettuja tuotteita, mikäli pakkaus on avattu, esimerkiksi tapettirullia. 

Näin perut kaupan ja teet tuotepalautuksen

Budbee:

Helpottaaksemme palautusprosessia, tarjoamme nyt myös palautuksen Budbeen kautta (vain jos paketti on toimitettu Budbeen välityksellä).

Voit itse varata palautuksen saamasi tekstiviestilinkin kautta ja valita milloin haluat kuljettajan noutavan paketin. Sinun tarvitsee vain pakata lähetys huolellisesti, sillä Budbeen kuski tulee palautustarra mukanaan.
Saat tekstiviestin ennen kuin kuski saapuu, joten voit varmistaa, että pakettisi on valmiina luovutettavaksi.
Selainsovelluksen avulla voit seurata palautuksen etenemistä, muuttaa varaustasi tai antaa kuljettajalle erityisiä ohjeita. Palautusrahtikulut 5 € vähennetään palautettavasta summasta.
Jos sinulla on lisää kysymyksiä, olet tietysti aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Näin teet palautuksen

PostNord ja Bring/Posti

  1. Napsauta täällä rekisteröidäksesi palautuksesi ja seuraa ohjeita tehdäksesi palautusilmoituksen. Siellä voit valita, mitä haluat palauttaa sekä antaa palautuksen syyn.
  2. Täytettyäsi kaikki kohdat saat palautuskupongin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, jotta voit tulostaa sen.
  3. Muista pakata tuotteet huolellisesti niiden alkuperäispakkaukseen. Lisää mukaan lähetyslista.  
  4. Kiinnitä palautuskuponki näkyvästi paketin päälle ja jätä sitten paketti PostNord-lähetille.
  5. Vastaanotettuamme palautuksesi hyvitämme sinulle vastaavan summan / päivitämme laskun.Lähetysmaksu 5 euroa tarkistetaan takaisinmaksun yhteydessä. Takaisinmaksu tapahtuu 14 päivän sisällä palautuksesi vastaanottamisesta.
  6. Käsiteltyämme palautuksesi saat ilmoituksen sähköpostilla.  

    Palautusosoite:
    Palautukset KitchenTime
    Stämpelvägen 3
    394 70 Kalmar
    Sverige

Tärkeää

Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Lisäksi sinun tulee huolehtia siitä, että tavarat on pakattu asianmukaisesti ja hyvin. Tuotteiden pakkaamiseen tulee käyttää vahingoittumattomia alkuperäispakkauksia ja muita alkuperäisiä pakkausmateriaaleja. Tuotepakkausta ei koskaan tule käyttää ulkoiseen pakkaamiseen, sillä tuote voi vahingoittua. KitchenTime ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, pidätämme oikeuden periä arvonalennusta vastaavan summan aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Pidätämme myös oikeuden periä palautukseen liittyvät kustannukset, mikäli palautus on tehty sopimusehtojen vastaisesti. 

Tarjoamme palautusrahdin Suomesta hintaan 5 €, mikäli olet ottanut asiakaspalveluumme yhteyttä saadaksesi valmiiksi maksetun osoitelapun. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan, vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan, vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet asiakkaana vastuussa palautuksen toimituskuluista.

Reklamaatiot 

Jos tuote on virheellinen, vahingoittunut tai väärin lähetetty, pyydämme sinua luomaan reklamaatiotapauksen tässä. Jos on kyse kuljetusvaurioista ilmoita siitä välittömästi kuljettajalle

Tee rahtikirjan molempiin kappaleisiin merkintä tavaroiden ja/tai pakkauksen mahdollisista vaurioista tai kuorman vajeesta.

Huolehdi siitä, että kuljettaja allekirjoituksellaan hyväksyy huomautuksesi. Jos huolitsija ei hyväksy vastuuta, ota yhteyttä KitchenTimein asiakaspalveluun. Sinulla on aina oikeus purkaa tuotteet pakkauksesta ja tarkistaa niiden toiminta ja viimeistely. Voidaksemme käsitellä tuotereklamaatiot mahdollisimman tehokkaasti, tulee viestiin aina liittää valokuva tuotevaurioista ja mahdollisista pakkausvaurioista.

Mikäli olet käyttänyt maksutapana laskua, huomioithan, että lasku on maksettava reklamaatiosta huolimatta. Mikäli laskua päivitetään, se tapahtuu, kun reklamaatio on käsitelty.

Takaisinmaksu

Me palautamme rahasi heti käsiteltyämme palautuksesi, viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta tai siitä, kun olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin. Mikäli olet maksanut tilauksesi luottokortilla tai verkkopankissa, palautus tapahtuu samalle tilille, jolta tilaus on maksettu. 

Mikäli olet tehnyt tilauksesi Klarna-laskulla, suosittelemme kirjautumaan Oma Klarna -palveluun ja siirtämään laskun eräpäivää eteenpäin 10 päivällä. Oma Klarna -palvelussa on myös mahdollista tarkistaa, että palautus on rekisteröitynyt ja että laskun jäljellä oleva summa täsmää, jos vain osa tuotteista on palautettu. Mikäli palautus ei jostain syystä ole rekisteröitynyt uuden eräpäivän lähestyessä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 09-425 99 771. Kun palautuksesi on käsitelty päivitämme laskusi ja lähetämme uusitun laskun sähköpostiisi.

Käsiteltyämme palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että palautus on käsitelty ja takaisinmaksu suoritettu.

Tuotteen vaihto

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, pyydämme sinua tilaamaan haluamasi tuotteen sivultamme ja palauttamaan toisen tuotteen yllä olevien ohjeiden mukaan. Lähetämme sinulle uuden tuotteen heti tilauksen saatuamme ja käsittelemme palautuksesi normaalisti. Takaisinmaksu tapahtuu yllä olevan informaation mukaisesti.

Peruuta tilaus

Jos jokin on mennyt pieleen voit helposti peruutta tilauksesi Omilta sivuiltasi. Tilauksen voi peruuttaa ennen kun se on pakattu varastollamme jonka jälkeen tilauksesi toimitetaan sinulle ja voit halutessasi palauttaa sen. Jos tarvitset apua peuutuksen kanssa voit tietenkin myös ottaa yhteyttä meihin.

KitchenTime - Osa Nordic Nest AB (EU VAT-numero SE556628159701) Stämpelvägen 3, SE-394 70 KALMAR